SLUŽBY

Vyskladajte si služby podľa Vašich potrieb

Vyberte kategóriu:

IT Služby

Softvér

Prevádzkové služby

Administratíva

Užívateľská podpora

  • flexibilné časové pokrytie od jedného dňa do týždňa po dostupnosť 24/7
  • technik môže pre Vás pracovať on-site, hybridne alebo vzdialene
  • všetky Vaše požiadavky vybavujete cez jeden kontakt

Správa pracovných staníc a infraštruktúry

  • Notebooky, stolné počítače
  • Mobilné zariadenia (mobily, tablety, iné..)
  • Správa SIM kariet a paušálov Vášho mobilného operátora
  • Videokonferencie
  • Sieťová infraštruktúra
  • Ostatné

Správa softvéru a systémov

  • Správa operačných systémov
  • Správa užívateľských účtov
  • Pravidelná údržba a aktualizácie
  • Správa licencií
  • Reporting
  • Správa iných Vami používaných aplikácií

Údržba, servis a obnova dát

1. Analýza

Zisťovanie potrieb a požiadaviek

Prvá konzultácia

Kľúčové informácie

  • Aký je cieľ Vášho projektu?
  • Aká je Vaša časová predstava, kedy by ste chceli mať projekt hotový?
  • Základné požiadavky, ktoré musia byť splnené (rozširovať ich 
pravdepodobne budeme spoločne)
  • Akékoľvek iné špecifické požiadavky, ktoré bude potrebné zohľadniť

2. Návrh

Skúmanie možností riešenia

  • V akej miere sa budú požiadavky v budúcnosti meniť?
  • V akej miere budete chcieť sami v budúcnosti zasahovať do obsahu?
  • Aká technológia je pre vzhľadom na požiadavky najvhodnejšia?
  • Aké riešenie je najvhodnejšie vzhľadom na rozpočet?

3. Realizácia

Programovanie a implementácia

4. Údržba

Ďaľšie poskytovanie starostlivosti

  • Údržba a aktualizácie
  • Správa
  • Monitoring
  • Analytika

Fleet Management

  • Evidencia a správa vozidiel vrátane sledovania stavu a plánovania údržby
  • Evidencia a správa palivových kariet
  • Monitorovanie spotreby paliva a optimalizácia nákladov
  • Správa poistení, STK a ďaľších povinných kontrol
  • Evidencia jázd a analýza vodičského správania pre zlepšenie bezpečnosti
  • Zabezpečenie GPS monitoringu vozidiel pre presnú lokalizáciu a ochranu proti krádeži
  • Koordinácia nákupu a predaja vozidiel
  • Komunikácia s lízingovými spoločnosťami
  • Reporty napríklad pre finančné a mzdové oddelenie
  • Riešenie ad hoc situácií ako sú dopravné nehody, technické problémy alebo krízové situácie

Facility Management

  • Koordinácia servisných služieb
  • Správa energií a optimalizácia prevádzkových nákladov
  • Príprava priestorov pre interné a externé podujatia (konferencie, školenia, stretnutia)
  • Správa nájomných vzťahov, komunikácia so správcami/nájomníkmi a riešenie ich potrieb
  • Podpora pri revíziách a auditoch
  • Riešenie ad hoc situácií, ako sú havárie, opravy a neplánované výpadky

Security Management

  • Správa kamerových a zabezpečovacích systémov
  • Správa prístupových systémov a zabezpečenia (vstupné karty, čipy spolu s ich evidenciou)
  • Implementácia bezpečnostných protokolov a opatrení
  • Koordinácia fyzickej ochrany a bezpečnostných služieb

Asistentka na prenájom

  • Flexibilné nasadenie na pár hodín alebo dlhšie obdobie
  • Zastupovanie pri vybavovaní úradných záležitostí
  • Správa komunikácie, e-mailov, administratívy
  • Efektívne riešenie ad hoc úloh podľa Vašich potrieb

Administratívna podpora

  • Správa a archivácia dokumentácie a zmlúv
  • Príprava a formátovanie podkladov, prezentácií a reportov
  • Organizácia a plánovanie stretnutí, vrátane prípravy agendy a podkladov
  • Koordinácia cestovných záležitostí (rezervácie, itineráre)
  • Vedenie evidencie a správa faktúr, objednávok a iných finančných dokladov
  • Zabezpečovanie kancelárskych potrieb a komunikácia s dodávateľmi

Riešenie na mieru





    0